نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سرنوشت پیرلو در انتظار كاپیتان میلان؛ «مونتولیوو در آستانه پیوستن به یووه»

سرنوشت پیرلو در انتظار كاپیتان میلان؛ «مونتولیوو در آستانه پیوستن به یووه»

با آفتابی شدن نامِ ریكاردو مونتولیوو آنهم به صورتی كاملاً جدی در «كلان‌لیستِ» ترانسفرینگ یووه، به نظر می‌رسد همه چیز آماده است تا او نیز در مسیری كه آندره‌آ پیرلو یكسال پیش از عزیمت مونتولیوو به میلان (در سال 2011) انتخاب كرد، قرار بگيرد.

 

روزنامه چاپ میلانِ كوریه رو دلا اسپورت از دریافت گزارش‌هایی اختصاصی از مذاكرات پنهانی یووه‌ای‌ها با این بازیكن 31 ساله خبر داده و در گزارشی خبری با اشاره به نزدیك شدن به روز سی‌ام ژوئن 2016؛ تاریخ اتمام قرارداد چهار ساله مونتولیوو با میلان و اعلامِ گزارشِ «فابریتزیو تِنكونه» از اعضای تیم پزشكي باشگاه یوونتوس مبنی بر احتمال بازگشت كلودیو ماركیزیو و قرار گرفتنِ او در تركیب تیم در نیم‌فصل دوم (2017‐2016)، از احتمال قریب‌الوقوع انجام این انتقال در تابستان خبر داده است.

 

در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به سیاست‌ مناقشه برانگیز میلان مبنی بر عدم تمدید قرارداد بیش از یك سال با بازیكنان بالای 30 سالِ این تیم كه پیش‌تر نیز در مورد آندره‌آ پیرلو صورت پذیرفته بود، تصریح شده كه این انتقال بیش از پیش وارد مرحله اجرایی شده است.

 

كوریه رو دلا اسپورت همچنین با اشاره به آشنایی ماسیمیلیانو الگری با سبك بازی و توانمندی‌های مونتولیوو (با توجه به دوره مربیگری‌اش در میلان) از ابراز تمایل و علاقه سرمربی یووه برای جذب این بازیكن و البته ماتئو دی‌شیلیو دیگر بازیكن باشگاه میلان خبر داده و مدعی شده در لیست نهایی كه قرار است پس از بازی فینال كوپا ایتالیا از سوی الگری به مسئولان یووه ارائه شود نام این دو بازیكن روسونری به چشم ‌می‌خورد؛ مخصوصاً اینكه استفاده از بازیكنان بومی و نه‌چندان گرانقیمت همواره جزئی از اولویت‌های یووه در موسمِ‌ ترانسفرینگ بوده است.

 

توانایی بازیسازی منحصر به فرد كاپیتان میلان به همراه قابلیت‌‎های تكنیكی و پاسكاری او باعث می‌شود كه گزینه‌ای همچون او، انتخابی ایده‌آل برای هر تیمی باشد. توانمندی او در فاز هجومی از دوران حضورش در فیورنتینا تا میلان و همچنین تیم ملی ایتالیا همواره به عنوان شاخص‌ترین ویژگی او محسوب می‌شود.

 

ریكاردو مونتولیوو كه از مادری آلمانی و پدری ایتالیایی در شهر كَرَوَجُّ در لومباردی متولد شده است، پاسپورت آلمانی نیز دارد و زبان این كشور را به خوبی صحبت می‌كند. جالب است بدانیم او از لحاظ اعتقادی یك آتئیست (خداناباور) محسوب می‌شود.

 

مونتولیوو در طول چهار فصل حضور در میلان علاوه بر رسیدن به مقام كاپیتانی در این تیم، 119 بار نیز با پیراهن قرمز و سیاه تیم سرشناس شهر میلان به میدان رفته است. او پیش از این در سال 2012 یكی از گزینه‌های احتمالی انتقال از فیورنتینا به یووه بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: